Tippek-trükkök

Elindult a Huawei háztól-házig garanciális szolgáltatás

A Huawei tovább bővíti – amúgy is barátságos – garanciális szolgáltatásait, ezúttal a háztól-házig szállítás jelenik meg a vállalat kínálatában.

Huawei háztól-házig garancia

Hogyan jutott eddig szervizbe a készülék?

Korábban ha egy Huawei, vagy Honor tulajdonos készüléke meghibásodott, akkor igénybe vehette a Komfort szerviz szolgáltatást – ehhez a Magyar Posta pontjain tudta leadni a telefont, kb. 5 munkanap alatt megjárta a szervizelést. Ezen kívül a Budapesten járók személyesen is leadhatták javításra a telefonokat a Huawei Customer Service Centerben. Végső esetben pedig a vásárlás helyén is lehetőség van leadni a telefont – azonban ez hosszabb ideig tartó szervizelést is jelent.

Mi az a háztól-házig szolgáltatás?

Az új szolgáltatás keretein belül a megjelölt Huawei és Honor modellek esetében nem kell már a Postára menni leadni a készüléket, hanem bejelentést követően a hivatalos szervizpartner, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. küldi ki a futárt (a Magyar Postát) a tulajdonos által megadott helyszínre, ahol felveszik a hibás készüléket, majd a javítást követően ide ki is szállítják.

Mely modellekre él a háztól-házig szolgáltatás?

Csak magyar piacra szánt készülékek esetében

A háztól-házig szolgáltatás csak azokra a termékekre érhető el, amelyeket a Huawei Technologies Hungary Kft. hozott forgalomba Magyarországon, semmilyen más esetben nem vehető igénybe. Ez azt jelenti, hogy aki külföldről vásárolt (EU-s országokat is beleértve), annak nem kínál ingyenes futár-szolgáltatást háztól-házig a Huawei, ezért is érdemes továbbra is a hivatalos viszonteladóktól vásárolni a készülékeket.

Fontos a hologrammos garanciapapír

A meghibásodott készülékek bejelentése során az ügyfélszolgálat egyeztet a tulajdonossal a hibával kapcsolatban, illetve ellenőrzik a készülék eredetét az IMEI és a gyári számmal. A szolgáltatáshoz mellékelni kell a hivatalos számlát, amely tartalmazza az IMEI számot. Abban az esetben, ha a számlán ez nem szerepel, vagy nyugtát állított csak ki az eladó a készülékről, akkor a kitöltött Huawei hologrammos garanciapapírral van lehetőség bizonyítani a készülék eredetét.

A háztól-házig szolgáltatás ingyenes a garanciális meghibásodások esetében. Ha a készülék rendelkezik a HiCare regisztrációt követően VIP szerviz szolgáltatással (Mate 9, Mate 9 Porsche design, P10, P10 Plus), akkor természetesen az ebben foglalt szolgáltatások is érvényesíthetők a szállítással együtt.

További információk a Huawei Háztól-házig szolgáltatásról a részletes szabályzatban található, amelyet itt lehet letölteni.

'Fel a tetejéhez' gomb