A Honor tarolt a kínai online vásárlóknál
2019 első negyedévében (január-március) a Huawei és a Honor együttesen a kínai okostelefon piac 34%-át uralta az első helyen, a Honor ebből online teljesített kifejezetten jól.
A Counterpoint Research elemzőcég szerint az első negyedévben az online okostelefon vásárlások 24%-át a Honor vitte el, ezzel a legkeresettebb márka volt ebben a formában, a második helyre a Xiaomi ért fel.
A brand úgy tudott nőni, hogy a teljes telefon piac közben zsugorodott. A Huawei és a Honor sikerességét a jó készülékek mellett az okozhatta, hogy a vállalatok figyelték a gyengébb pontjaikat a kínai piacon és azokon igyekeztek változtatni, így például az offline és online elérhetőségüket erősítették meg a világ legnagyobb okostelefon felvevőpiacán.
Kínában a legtöbb okostelefont online a JD.com-on és a Tmall.com-on adják el a gyártók, a két webshop a teljes online piac 70%-át ölelik fel.